.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پورمحمدي: هنوز به نتيجه قطعي نرسيده‌ام

رئيس سازمان بازرسي كل كشور گفت: احتمال حضور من به عنوان كانديداتوري هست اما هنوز به نتيجه قطعي نرسيده‌ام.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، حجت‌الاسلام مصطفي پورمحمدي  در نشست خبري كه در سالن اجتماعات اداره كل بازرسي استان قزوين برگزار شد، اظهار داشت: احتمال حضور من به عنوان كانديداتوري هست اما هنوز به نتيجه قطعي نرسيده‌ام و علت اين است كه معتقدم تصميم بايد جمعي باشد و با توجه به تغيير و تحولاتي كه در فضاي سياسي شكل خواهد گرفت، بايد به رايزني ادامه دهم.
وي با بيان اينكه من معتقدم در صورت كانديداتوري، رأي من از سبد اصلاح‌طلبان مي‌‌كاهد ادامه داد: هر كانديدايي كه در انتخابات حضور پيدا مي‌كند، مي‌تواند آراي ديگران را تحت تاثير قرار دهد و اين تأثير به شعارها و توان افراد بستگي دارد و رقيب ما نيز در جبهه اصلاح‌طلبان است و طبيعي‌ست كه از سبد آرا آنها كم كنيم.
عضو شوراي عالي نظارت و بازرسي قوه قضاييه اضافه كرد: با توجه به اينكه ما از سازوكار تعريف شده فعاليت سياسي برخوردار نيستيم، در نتيجه اين ترديد و كشمكش در افراد مختلف براي كانديداتوري وجود دارد.
وي تصريح كرد: اگر ما ساز و كار روشني از رفتار سياسي داشتيم، تكليف مشخص بود اما حال هر كانديدايي بايد خود نشسته و موقعيت را ارزيابي كرده و مطالعه و ظرفيت‌سنجي‌ و بعد اعلام آمادگي كند و با اين وضعيت همه بار، روي كانديداست، در حالي كه در رفتار به بلوغ رسيده سياسي اين بار در شبكه تشكل سياسي توزيع مي‌شود و فرد به راحتي به تصميم مي‌رسد و چون اين وضعيت را نداريم، اين كشمكش‌ها وجود دارد.
پورمحمدي با اشاره به لزوم احترام به سلايق و كانديداهاي انتخابات بيان داشت: جامعه ما قرار است روي مدل مردم‌سالاري حركت كند و اين يك اصل است و امام خميني (ره) زماني كه خواست نظام شكل گيرد، مدل جمهوري اسلامي را پيشنهاد داد كه مردم سالاري در آن وجود دارد و بعد رهبر با تعابير و واژگان جديد اين مدل را بازسازي كرد و جمهوري اسلامي به نام مردم سالاري ديني ترجمه شد.
وي تأكيد كرد: قرار نيست ما نظام مدل سياسي را تغيير دهيم، فصل، فصل انتخابات است و يك عده‌اي كانديد شده و عده‌اي نيز خوشحال هستند، اين لازمه حيات سياسي‌ست، شايد ما و شما دوست نداشته باشيم و شايد آن سليقه، فكر و فرد را نپسنديم اما بايد به نظام احترام بگذاريم.
رئيس سازمان بازرسي كل كشور اعلام كرد: منطق اصولگرايي به ما مي‌گويد موازين و اصول قانوني بايد فوق سليقه و گرايش ما باشد، هر چند گرايش ما به حق نزديك‌تر باشد و بايد قانون اصول حاكم بر نظام اجتماعي و سياسي يك اصل باشد.
وي خاطر‌نشان كرد: بياييم به يكديگر احترام گذاشته و بدانيم كسي كه تاييد شوراي نگهبان را به دست آورده، محترم بوده و از نظر نظام قانوني معتبر است و نبايد به كسي اجازه تعدي بدهيم.
پورمحمدي افزود: من به عنوان يك اصولگرا از حقوق تمامي كساني كه توسط شوراي نگهبان تاييد شوند، دفاع خواهم كرد.
وي يادآور شد: بايد به سمت حاكميت قانون رفته و به همه اركان قانوني احترام بگذاريم و‌ اگر ما به انتخابات دوم خرداد احترام بگذاريم، انتخابات سوم تير رقم مي‌خورد و اگر به سوم تير احترام بگذاريم، انتخابات دوم خرداد رقم مي‌خورد.
وزير سابق كشور تصريح كرد: مردم بايد تصميم بگيرند دوم خرداد تكرار شود يا سوم تير و ما به عنوان مجري حق دخل و تصرف نداريم، اين فراز و فرودها به ضرر كشور نيست، شايد سليقه‌هاي ما محقق نشود، اما در كل به نفع كشور است و رهبر نيز بر اين امر تأكيد دارند.
وي در پايان يادآور شد: اين نقطه اساسي نظامي ماست كه در سب


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.047 seconds.